
Waar wij ons op richten
Wij richten ons op klanten in de financiële en corporate sector. Wij helpen hen om zich voor te bereiden op veranderingen in het kader van de toekomst van werk, op een manier die recht doet aan hun organisatie. We stellen vragen als: wat komt er op jullie af en hoe beïnvloedt dat de strategie, de HR strategie en organisatiecultuur van jullie bedrijf? De pandemie heeft het tempo van digitale veranderingen versnelt, maar toch zijn veel van onze klanten bezorgd dat ze achterop raken bij het maken van belangrijke keuzes die tot digitale transformatie leiden.
Wat wij doen
Wij begeleiden veranderingen en digitale transformatie bij onze klanten. Digitalisering is iets anders dan digitale transformatie. Het eerste gaat vooral over het verbeteren van huidige technologieën en processen, terwijl het tweede gaat over het opbouwen van een concurrentievoorsprong op de lange termijn. Leiderschap en een employee experience zijn daarbij onderscheidend. Onze klanten moeten zich niet alleen opnieuw voorstellen hoe hun bedrijf werkt, maar ook wat zij moeten doen om waarde te creëren voor hun klanten.
Waarom kiezen klanten voor ons
Klanten kiezen voor ons omdat wij hen helpen om hun positie in de nieuwe economie opnieuw voor te stellen, in plaats van zich te concentreren op het digitaliseren van wat zij al doen. Ons organisatie-ontwikkelingsmodel helpt onze klanten zich opnieuw te definieren en zo waardecreatie mogelijk te maken, in plaats van leidinggevenden en medewerkers te vragen om op nieuwe manieren te werken binnen de grenzen van het oude businessmodel, zoals soms met agile werken. Daarbij geeft focus op leiderschap, het zijn van een rolmodel en het ontwikkelen van een leercultuur organisaties het benodigde concurrentievoordeel.